Regulamin - Strona główna

REGULAMIN WIZYT W PERFECT LOOK STUDIO URODY

REGULAMIN

PERFECT LOOK STUDIO URODY,

UL. MERTKI 14/6, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI; NIP 6222757310

Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania niniejszego regulaminu.

Postanowienia ogólne

  1. Rezerwacja usług może nastąpić telefonicznie pod nr 731 751 956, za pomocą aplikacji Messenger Facebook oraz online- booksy.com

  2. Salon oferuje:

  • kompleksowy pakiet usług kosmetycznych,

  • fachowe porady i konsultacje kosmetyczne,

  • możliwość zakupu kosmetyków detalicznych, zaproszeń upominkowych, pakietów zabiegowych

  • Aktualna oferta dostępna jest w recepcji oraz na fanpagu firmy na FB Perfect Look Studio Urody.

  1. Wszystkie usługi świadczone w Perfect Look Studio Urody mają na celu wyłącznie poprawę samopoczucia i kondycji fizycznej tj. nie są świadczeniami zdrowotnymi w rozumieniu przepisów obowiązujących na terytorium RP, a porady udzielane przez nasz personel nie są poradami lekarskim.

  2. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.

  3. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Perfect Look Studio Urody, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

  4. Ceny zawarte w naszym cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie w przypadku promocji i pakietów lub zmiany cennika.

  5. W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przed zabiegiem.

  6. Nasze promocje i rabaty nie łączą się. Regulamin poszczególnych promocji określają odrębne regulaminy.

  7. Za usługi świadczone płatności można dokonać gotówką lub kartą płatniczą.

  8. Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować wyłącznie na piśmie na nasz adres ul. Mertki 14/6, 63-400 Ostrów Wlkp.

  9. Za przedmioty pozostawione na terenie obiektu, Perfect Look Studio Urody nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

  10. Personel zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zarezerwowanego zabiegu do 24 godzin przed jego terminem, lub w wyjątkowych sytuacjach w dniu zarezerwowanej wizyty, w sytuacjach losowych, niezależnych od firmy. W takich przypadkach Klient zawsze zostanie niezwłocznie poinformowany.

Klient

  1. Klientem Perfect Look Studio Urody może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.

  2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.

  3. Klient zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P. Poż., oraz wykonywania poleceń pracowników.

  4. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za szkody powstałe na terenie gabinetu z przyczyn zależnych od Klienta.

  5. W przypadku, gdy Klient 2-krotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zadatku w wysokości 30 % wartości rezerwowanej usługi, który przepada z chwilą ponownego niestawienia się w umówionym terminie.

    Wpłaty zadatku można dokonać gotówką, kartą lub przelewem na nasze konto. W obydwu przypadkach kwota musi zostać zaksięgowana na koncie najpóźniej na 1 dzień przed terminem zabiegu. Brak zadatku jest równoznaczny z anulacją wizyty.

  6. Nieprzystąpienie do zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia gabinet do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta i naliczenia mu za następny zabieg ceny do 50% wyższej.

Zabiegi

  1. W trosce o wysoką jakość usług,Klient/ka jest zobowiązany przyjść punktualnie. W przypadku spóźnienia zabieg może zostać skrócony o ilość minut spóźnienia lub niewykonany, jeśli czas spóźnienia nie pozwoli na realizację zabiegu.
  2.  Na wizytę można umówić się telefonicznie, przez SMS, aplikację Booksy oraz Facebooka. 24 godziny przed umówioną wizytą Klient/ka otrzymuje SMS z przypomnieniem.

    ❗ Prosimy o informację zwrotną – potwierdzenie lub odwołanie wizyty.

  3. Przed przystąpieniem do zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.

     

  4. Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.

  5. Klienci przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o:

*chorobach serca,

*używaniu rozrusznika serca,

*chorobach nowotworowych,

*stanach zapalanych w fazie ostrej,

*przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych,

*ciąży lub okresie połogowym,

*posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych),

*przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi

*oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.

6. Zakup zabiegu lub korzystanie z innych usług w Perfect Look Studio Urody równoznaczne jest ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych w Perfect Look Studio Urody oraz że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu. Za ewentualne konsekwencje odpowiedzialność ponosi Klient.

7. Personel zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania zabiegu Klientowi z oznakami chorób skórnych i innych chorób zakaźnych, w przypadku nie wypełnienia, lub nieprawidłowego wypełnienia formularza lub złego samopoczucia Klienta. W przypadku braku wcześniejszego powiadomienia personelu o ww. chorobie i uzyskaniu zgody na zabieg – opłata wniesiona przez Klienta nie zostanie zwrócona.

8. Personel zastrzega sobie prawo do przerwania wykonywania zabiegu, jeśli spotka się z zachowaniem Klienta nieadekwatnym do miejsca, w którym się znajduje.

9. W trosce o komfort naszych Klientów, prosimy o nieprzychodzenie na wizyty z osobami towarzyszącymi. Wyjątek stanowią opiekunowie osób starszych i niepełnosprawnych oraz rodzic/opiekun niepełnotelniego Klienta/Klientki.

10. Wszelkie zmiany dotyczące usługi prosimy zgłaszać z wyprzedzeniem. Rezygnacja z części zabiegu na mniej niż 24 godziny lub podczas wizyty, będzie naliczane jako 50% wartości odmówionej usługi.

11. W przypadku, gdy Klient/ka 2-krotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o wpłatę zadatku w wysokości 30 % wartości rezerwowanej usługi. Zadatek przepada z chwilą ponownego niestawienia się w umówionym terminie lub odwołania wizyty.

Wpłaty zadatku należy dokonać w ciągu 48 godzin od umowienia wizyty. Płatność przyjmowana jest gotówką, kartą lub przelewem na nasze konto. Brak zadatku automatycznie anuluje umówioną wizytę.

❗ Zadatek jest bezzwrotny, natomiast przy płatności za zabieg, jego wartość odejmuje się od całości kwoty.

12. Notoryczne odwoływanie, przekładanie wizyt lub niestawianie się na nich, uprawnia gabinet do pobierania zadatków lub niedokonywania dalszych rezerwacji dla tej osoby.

13. Ewentualne reklamacje usług przyjmowane są do 7 dni od daty wizyty -po tym czasie reklamacje nie są uznawane, a poprawki są płatne.

Rozpatrzenie reklamacji i umówienie terminu następuje w ciągu 3 dni. Brak stawienia się na umówioną poprawkę skutkuje anulacją reklamacji.

 

Pakiety zabiegowe

  1. Zakup pakietu zabiegów w promocyjnej cenie zobowiązuje klienta do przestrzegania zaleceń osoby prowadzącej zabiegi m. in. zachowanie należnych odstępów między zabiegami oraz wykorzystanie całego pakietu tak, aby rezultaty były najkorzystniejsze dla klienta.

  2. Rabat przyznawany do serii zabiegów wyklucza wszelkie wymiany zabiegów na inne w tej cenie.

  3. Klient ma możliwość wykupienia zabiegów w „serii” – otrzymując karnet na daną serię. Przy wykupie serii zabiegów obowiązuje opłata „z góry”.

  4. Każdy karnet na pakiet zabiegów objęty jest terminem ważności (max ………………. miesięcy).

    • O ważności karnetu decyduje jego data rozpoczęcia lub kupna w zależności od ustaleń z klientem

       

  5. Promocje nie łączą się.

 

REGULAMIN REALIZOWANIA VOUCHERÓW PODARUNKOWYCH

Voucher można zakupić na wybrany zabieg lub dowolną kwotę.

Termin realizacji to 3 miesiące od daty zakupu. Data ważności vouchera jest na nim zapisana.

Nie ma możliwości przedłużenia ważności vouchera, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, które należy zgłosić telefonicznie właścicielce Perfect Look Studio Urody w czasie trwania ważności vouchera. Właścicielka zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia terminu realizacji.

Wizytę należy zarezerwować telefonicznie, osobiście lub internetowo nie później niż 2 tygodnie przed upływem daty ważności vouchera.

Podczas wizyty należy okazać się voucherem, który ma zostać zrealizowany.

Nie ma możliwości wymiany vouchera na gotówkę.

Zabiegi opłacone voucherem można rozłożyć na kilka wizyt, jeśli będą one rozplanowane na czas ważności vouchera (przykładowo: voucher o wartości 120 zł – 2 zabiegi po 60 zł).

Osoba obdarowana może wykorzystać voucher do zrealizowania droższego zabiegu niż kwota na zaproszeniu dopłacając różnicę po wykonanym zabiegu.

Nie ma możliwości zwrócenia różnicy w formie gotówki, jeśli kwota wybranego zabiegu jest niższa od wartości vouchera.

Voucher nie obejmuje zabiegów laserowych oraz medycyny estetycznej.